Türkçe English Ders İçerik Rapor
Ders Öğretim Planı
ÇAĞRI MERKEZİ ve SEKTÖR İLİŞKİLERİ
1 Dersin Adı: ÇAĞRI MERKEZİ ve SEKTÖR İLİŞKİLERİ
2 Dersin Kodu: CSIS012
3 Dersin Türü: Seçmeli
4 Dersin Seviyesi: Önlisans
5 Dersin Verildiği Yıl: 1
6 Dersin Verildiği Yarıyıl: 2
7 Dersin AKTS Kredisi: 3
8 Teorik Ders Saati (saat/hafta): 3
9 Uygulama Ders Saati (saat/hafta): 0
10 Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): 0
11 Dersin Önkoşulu Yok
12 Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar ----
13 Dersin Dili: Türkçe
14 Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
15 Dersin Koordinatörü: Öğr. Gör. ERCAN KOÇOĞLU
16 Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: MYO'ların Yönetim Kurullarının Görevlendirdiği Öğretim Elemanları
17 Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: Öğr. Gör. Ercan KOÇOĞLU
ekocoglu@uludag.edu.tr
Tel:02242942686
Dahili:62432
18 Dersin Web Adresi:
19 Dersin Amacı Bu dersin amacı çağrı merkezi sektörü ile ilgili genel bilgiler vermek, bu konudaki güncel gelişmeleri ve sektördeki etkinlik ve verimlilikle ilgili temel kavramları öğretmektir.
20 Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: Türkiye ve dünyada çağrı merkezi sektörünü ayrıca diğer sektörlerle ilişkisini öğrenecek iş yaşamında çağrı merkezi sektörünün işletmeler açısından öneminin farkındalığı hedeflenmektedir.
21 Ders Öğrenme Kazanımları
1 Bu dersin sonunda öğrenci, ülkemizdeki çağrı merkezlerini sıralayabilir ve analiz edebilir.;
2 Bu dersin sonunda öğrenci, ülkemizdeki çağrı merkezi sektörünü dünyadaki çağrı merkezi sektörü ile karşılaştırabilir.;
3 Bu dersin sonunda öğrenci, çağrı merkezi sektörünün Türkiye'deki durumunu açıklayabilir.;
4 Bu dersin sonunda öğrenci, çağrı merkezi sektörünün dünyadaki durumunu açıklayabilir.;
5 Bu dersin sonunda öğrenci, ülkemizdeki çağrı merkezi sektörünün en önemli temsilcilerini açıklayabilir.;
22 Dersin İçeriği
Hafta Teori Uygulama
1 Çağrı Merkezi Sektörü ve Gelişimi
2 Çağrı Merkezi Sektörü ve Gelişimi
3 Çağrı Merkezi Sektörü ve Gelişimi
4 Çağrı Merkezi Sektörünün Başlıca Aktörleri
5 Çağrı Merkezi Sektörünün Başlıca Aktörleri
6 Çağrı Merkezi Sektörünün Başlıca Aktörleri
7 Çağrı Merkezi Sektörünün Başlıca Aktörleri
8 Ders tekrarı ve Ara sınava hazırlık
9 Dünyada ve Türkiye'de Çağrı Merkezi Sektörü
10 Dünyada ve Türkiye'de Çağrı Merkezi Sektörü
11 Ülkemizdeki çağrı merkezi firmalarının analizi
12 Öğrenciler dersten önce ülkemizdeki çağrı merkezi sektör temsilcilerini araştırmalıdır
13 Dünyadaki belli başlı çağrı merkezi sektör temsilcileri
14 Dünyadaki ve ülkemizdeki belli başlı çağrı merkezlerinin karşılaştırması
23 Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar: 1. Çağrı Merkezi Sektörü / Anadolu Üniversitesi Yayınları
2. Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi 2011-Nice Yayıncılık
3. Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi 2012-Nice Yayıncılık
4. Dünya Ve Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü-Çağrı Merkezleri Derneği
5. Çağrı Merkezleri İle İlgili Değişik İnternet Kaynakları
24 Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYISI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav 1 40
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Yıl sonu Sınavı 1 60
Toplam 2 100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı 40
Finalin BAşarıya Oranı 60
Toplam 100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Ölçme ve değerlendirme, Bursa Uludağ Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ilkelerine göre yapılmaktadır.
Açıklama Sonuçlar, öğrenci otomasyon sistemi ile saptanan harf notu ile belirlenmektedir.
25 AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik SAYISI Süresi [Saat] Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler 14 2 28
Uygulamalı Dersler 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 16 16
Projeler 0 0 0
Arazi Çalışmaları 0 0 0
Arasınavlar 1 20 20
Diğer 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavları 1 20 20
Toplam İş Yükü 84
Toplam İş Yükü / 30 saat 2,8
Dersin AKTS Kredisi 3
26 PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU
PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12 PY13 PY14 PY15 PY16
OK1 3 3 4 5 3 1 3 3 3 1 4 4 2 2 4 1
OK2 4 3 4 1 4 2 1 4 3 3 1 3 2 3 3 3
OK3 5 2 4 2 2 2 4 2 2 4 3 5 3 5 2 3
OK4 2 3 4 3 1 3 4 2 4 3 1 4 4 1 4 4
OK5 3 3 2 3 4 1 5 5 2 3 3 5 2 3 4 3
ÖK: Öğrenme Kazanımları PY: Program yeterlilikleri
Katkı Düzeyi: 1 Çok Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok Yüksek
Bologna İletişim
Mail : bologna@uludag.edu.tr
Tasarım & Kodlama
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2015
otomasyon@uludag.edu.tr