1 |
Öğrenciler, iktisadın temel kavram ve ilkelerine dair bilgileri edinebilir.;
|
2 |
Öğrenciler, piyasa talep ve arzı arasındaki ilişkileri kavrayabilir-anlayabilir. ;
|
3 |
Öğrenciler, şirketlerin üretim fonksiyonlarını tanımak, iktisadi çıkarımlarını yapabilmek için gereken bilgileri edinebilir.;
|
4 |
Öğrenciler tüketici davranışlarının devletin çeşitli uygulamalar ile piyasaya müdahale etmesi sonucunda nasıl etkilenebileceğini, ve politika yapıcıların nasıl düşünmesi gerektiğini kavrayabilir.;
|
5 |
Öğrenciler tüketicinin, üreticinin ve toplumun genel refahının ölçülebilmesi, söz konusu refah miktarlarını azaltan arttıran uygulamaların anlaşılabilmesi ve arttırılması hakkında iktisadi olarak neler yapılabileceğinin farkındalığına varabilir.;
|
6 |
Öğrenciler tüketici davranışlarını iktisadi temellerle analiz edebilir, kendisine verilen verilerden şirketlerin ihtiyaç duyacağı iktisadi analizleri yapabilir.;
|
7 |
Öğrenciler oyun teorisinin temelleri hakkında fikir sahibi olabilir, bu teorideki argümanları kullanarak şirketlere rekabet koşulları altında temel düzeyde analizler sunabilme ve fikirler verebilme yeteneği kazanabilir.;
|
8 |
Öğrenciler, şirketlerin üretim fonksiyonu üzerinden optimal hedeflerine ulaşabilmesine dair iktisadi analizler ve çıkarımlar yapabilme becerisine sahip olabilir.;
|
9 |
Öğrenciler, dönem boyunca ders esnasında interaktif katılıma önem veren bir ders işleme anlayışına ek olarak hem bireysel hem de takımsal çalışma anlayışının da somut bir şekilde desteklenmesi ile bireysel özgüvenlerini geliştirebilir, analitik düşünme, sorunları tespit edebilme ve onları hem bireysel hem de takım içerisinde tartışarak çözebilme yetenekleri kazanabilir.;
|