Öğrenme ortamlarında akıllı oyuncakların temel dayanağı olan öğrenme teorileri açıklayabilme, Öğrenme ortamlarında akıllı oyuncakların tarihsel gelişimini açıklayabilme, Öğrenme ortamlarında akıllı oyuncaklar ile ilgili güncel araştırmaları takip edebilme
20
Dersin Mesleki Gelişime Katkısı:
Öğrenciler mesleki pratiklerinde işe koşabilecekleri öğrenme ortamında akıllı oyuncaklarla ilgili bilgi, beceri ve tutum kazanacaktır.
21
Ders Öğrenme Kazanımları
1
Öğrenme ortamında akıllı oyuncaklar kavramının tarihsel gelişimi açıklar;
2
Öğrenme ortamında akıllı oyuncaklar kavramıyla ilgili kullanılan pedagojik yaklaşımları ve öğrenme teorilerini açıklar;
3
Öğrenme ortamında akıllı oyuncaklar ile ilgili yakın zamanda ortaya çıkan kavram, araç gereçler ve uygulama geliştirme ortamlarını açıklar ve kullanır;
4
Öğrenme ortamında akıllı oyuncakların farklı yaş gruplarına göre gereksinimlerini analiz eder;
5
Öğrenme ortamında akıllı oyuncaklarla ilgili güncel akademik çalışmaları takip eder;
22
Dersin İçeriği
Hafta
Teori
Uygulama
1
Dersin tanıtımı ve temel kavramlar
2
Öğrenme ortamında akıllı oyuncaklar kavramının öğretiminin tarihsel gelişimi
3
Öğrenme ortamında akıllı oyuncakların dayandığı öğretme yöntem ve yaklaşımları ve bunların dayandığı temel öğrenme teorileri
4
Öğrenme ortamında akıllı oyuncakların dayandığı öğretme yöntem ve yaklaşımları ve bunların dayandığı temel öğrenme teorileri
5
Makale inceleme
6
Makale inceleme
7
Makale inceleme
8
Makale inceleme
9
Makale inceleme
10
Makale inceleme
11
Makale inceleme
12
Makale inceleme
13
Makale inceleme
14
Makale inceleme
23
Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar:
The Use of Smart Toys in Learning Games, Peter A. Smith, 2016 Handbook of Research on Educational Communications and Technology, Spector, Merrill, Ellen, Bishop Eds, Springer, 2014
24
Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI
SAYISI
KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav
0
0
Kısa Sınav
0
0
Ödev
0
0
Yıl sonu Sınavı
1
100
Toplam
1
100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı
0
Finalin BAşarıya Oranı
100
Toplam
100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
Dönem içinde ödev ve projelerle süreç değerlendirme uygulanacaktır. Final sınavında ise yazılı sınav uygulanacaktır.
Açıklama
25
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik
SAYISI
Süresi [Saat]
Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler
14
2
28
Uygulamalı Dersler
0
0
0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)
14
3
42
Ödevler
0
30
30
Projeler
0
0
0
Arazi Çalışmaları
0
0
0
Arasınavlar
0
0
0
Diğer
0
0
0
Yarıyıl Sonu Sınavları
1
20
20
Toplam İş Yükü
120
Toplam İş Yükü / 30 saat
4
Dersin AKTS Kredisi
4
26
PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU