1 |
Dersin Adı: |
PSİKOLOJİK TESTLER |
2 |
Dersin Kodu: |
PSI4061 |
3 |
Dersin Türü: |
Seçmeli |
4 |
Dersin Seviyesi: |
Lisans |
5 |
Dersin Verildiği Yıl: |
4 |
6 |
Dersin Verildiği Yarıyıl: |
7 |
7 |
Dersin AKTS Kredisi: |
6 |
8 |
Teorik Ders Saati (saat/hafta): |
0 |
9 |
Uygulama Ders Saati (saat/hafta): |
3 |
10 |
Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): |
0 |
11 |
Dersin Önkoşulu |
|
12 |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
13 |
Dersin Dili: |
Türkçe |
14 |
Dersin Veriliş Şekli |
Yüz yüze |
15 |
Dersin Koordinatörü: |
Dr. Ögr. Üyesi HAYRİYE GÜLEÇ PAP |
16 |
Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: |
|
17 |
Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: |
Dr. Öğr. Üyesi HAYRİYE GÜLEÇ PAP hayriyegulec@uludag.edu.tr |
18 |
Dersin Web Adresi: |
|
19 |
Dersin Amacı |
Uygulamalı alanda farklı yaş gruplarında sıkça kullanıldığı düşünülen bazı testlerin uygulama, puanlama ve yorumlamaları hakkında bilgi sahibi olunmasını sağlamaktır. |
20 |
Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: |
|
Hafta |
Teori |
Uygulama |
1 |
|
Dersin tanıtımı: Kapsamı ve önemi |
2 |
|
Psikolojik testlerin önemi ve işlevi |
3 |
|
Testlerin gelişiminin tarihsel geçmişi |
4 |
|
Testlerin sınıflandırılması ve niteliksel özellikleri |
5 |
|
Wechsler Çocuklar için Zeka Testi uygulama, puanlama ve yorumlama |
6 |
|
Wechsler Çocuklar için Zeka Testi uygulama, puanlama ve yorumlama |
7 |
|
Wechsler Çocuklar için Zeka Testi uygulama, puanlama ve yorumlama |
8 |
|
Wechsler Çocuklar için Zeka Testi uygulama, puanlama ve yorumlama |
9 |
|
Wechsler Çocuklar için Zeka Testi uygulama, puanlama ve yorumlama |
10 |
|
Minnesota Çok Yönlü Kişilik Envanteriuygulama, puanlama ve yorumlama |
11 |
|
Minnesota Çok Yönlü Kişilik Envanteriuygulama, puanlama ve yorumlama |
12 |
|
Ankara Gelişimsel Tarama Envanteriuygulama, puanlama ve yorumlama |
13 |
|
Bender Gestalt Görsel - Motor Entegrasyon Testi uygulama, puanlama ve yorumlama |
14 |
|
Nöropsikolojik Testlerin genel tanıtımı |