Türkçe English Ders İçerik Rapor
Ders Öğretim Planı
MATEMATİK EĞİTİMİNDE DOKÜMANTAL YAKLAŞIM
1 Dersin Adı: MATEMATİK EĞİTİMİNDE DOKÜMANTAL YAKLAŞIM
2 Dersin Kodu: MAT6122
3 Dersin Türü: Seçmeli
4 Dersin Seviyesi: Doktora
5 Dersin Verildiği Yıl: 1
6 Dersin Verildiği Yarıyıl: 2
7 Dersin AKTS Kredisi: 4
8 Teorik Ders Saati (saat/hafta): 2
9 Uygulama Ders Saati (saat/hafta): 0
10 Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): 0
11 Dersin Önkoşulu Yok
12 Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar Yok
13 Dersin Dili: İngilizce
14 Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
15 Dersin Koordinatörü:
16 Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: Doç. Dr. MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN
17 Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: Doç.Dr. Menekşe Seden TAPAN BROUTIN
tapan@uludag.edu.tr
0 224 2955021
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, A Blok, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 16059 Nilüfer,Bursa
18 Dersin Web Adresi:
19 Dersin Amacı Enstrümantal ve dökümantal teoriyi kullanan araştırmaları akademik boyutta irdelemek
20 Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: Öğrenci enstrümantal ve dökümantal teoriyi kullanan araştırmaları akademik boyutta irdeleyebilir.
21 Ders Öğrenme Kazanımları
1 Enstrümantal teori ile ilgili literatür tarayıp alandaki eksikleri tespit edebilir;
2 Dokümantal teori ile ilgili literatür tarayıp alandaki eksikleri tespit edebilir;
3 Enstrümantal ve dokümantal teori ile ilgili araştırma önerisi tasarlayıp sunabilir ;
22 Dersin İçeriği
Hafta Teori Uygulama
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
23 Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar: Trouche L. (2005) An Instrumental Approach to Mathematics Learning in Symbolic Calculator Environments. In: Guin D., Ruthven K., Trouche L. (eds) The Didactical Challenge of Symbolic Calculators. Mathematics Education Library, vol 36. Springer, Boston, MA
Trouche, L., Gueudet, G., & Pepin, B. The Documentational approach to didactics. In: S. Lerman (Ed.), Encyclopedia of Mathematics Education. Online first, N.Y.: Springer.
24 Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYISI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav 0 0
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Yıl sonu Sınavı 1 100
Toplam 1 100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı 0
Finalin BAşarıya Oranı 100
Toplam 100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Sınavlar, ödevler, performans, dersiçi katılım
Açıklama Final sınavı
25 AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik SAYISI Süresi [Saat] Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler 14 2 28
Uygulamalı Dersler 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 5 70
Ödevler 0 0 0
Projeler 0 0 0
Arazi Çalışmaları 0 0 0
Arasınavlar 0 0 0
Diğer 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavları 1 20 20
Toplam İş Yükü 118
Toplam İş Yükü / 30 saat 3,93
Dersin AKTS Kredisi 4
26 PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU
PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12 PY13 PY14 PY15
OK1 4 2 4 1 4 2 5 5 0 0 0 0 0 0 0
OK2 3 2 1 1 3 1 2 2 0 0 0 0 0 0 1
OK3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÖK: Öğrenme Kazanımları PY: Program yeterlilikleri
Katkı Düzeyi: 1 Çok Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok Yüksek
Bologna İletişim
Mail : bologna@uludag.edu.tr
Tasarım & Kodlama
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2015
otomasyon@uludag.edu.tr