Türkçe English Ders İçerik Rapor
Ders Öğretim Planı
AFET TANIMI VE SINIFLANDIRILMASI
1 Dersin Adı: AFET TANIMI VE SINIFLANDIRILMASI
2 Dersin Kodu: TAT5201
3 Dersin Türü: Zorunlu
4 Dersin Seviyesi: Yüksek Lisans
5 Dersin Verildiği Yıl: 1
6 Dersin Verildiği Yarıyıl: 1
7 Dersin AKTS Kredisi: 4
8 Teorik Ders Saati (saat/hafta): 2
9 Uygulama Ders Saati (saat/hafta): 0
10 Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): 0
11 Dersin Önkoşulu Yok
12 Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar Yok
13 Dersin Dili: Türkçe
14 Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
15 Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. EROL ARMAĞAN
16 Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: Dr.Öğretim Görevlisi Vahide Aslıhan DURAK
17 Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: Prof.Dr.Erol ARMAĞAN
Acil Tıp Anabilim Dalı
0224-2953221
18 Dersin Web Adresi:
19 Dersin Amacı Afet tanımları ve sınıflandırılması hakkında bilgi verilmesi
20 Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: Afetleri tanıyabilme ve etkin müdahale edebilme becerisi kazanır
21 Ders Öğrenme Kazanımları
1 Afet tanımı ve sınıflandırılması;
2 Ülkemizde sık görülen afetlerin sınıflandırılması;
3 Dünyada sık görülen afetlerin sınıflandırılması;
4 Afet türlerine göre önlemlerin belirlenmesi;
22 Dersin İçeriği
Hafta Teori Uygulama
1 Afet tanımı ve sınıflandırılması
2 Afet tanımı ve sınıflandırılması
3 Afet tanımı ve sınıflandırılması
4 Afet tanımı ve sınıflandırılması
5 Ülkemizde sık görülen afetlerin sınıflandırılması
6 Ülkemizde sık görülen afetlerin sınıflandırılması
7 Ülkemizde sık görülen afetlerin sınıflandırılması
8 Ülkemizde sık görülen afetlerin sınıflandırılması
9 Dünyada sık görülen afetlerin sınıflandırılması
10 Dünyada sık görülen afetlerin sınıflandırılması
11 Dünyada sık görülen afetlerin sınıflandırılması
12 Dünyada sık görülen afetlerin sınıflandırılması
13 Afet türlerine göre önlemlerin belirlenmesi
14 Afet türlerine göre önlemlerin belirlenmesi
23 Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar: 1-Tintinalli, Judith E., et al., eds. Tintinalli's emergency medicine: a comprehensive study guide. New York: McGraw-Hill Education, 2016.
2-Rotheray, Kate R., and Giles N. Cattermole. "Rosen's emergency medicine: concepts and clinical practice." (2010)
24 Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYISI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav 0 0
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Yıl sonu Sınavı 1 100
Toplam 1 100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı 0
Finalin BAşarıya Oranı 100
Toplam 100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Derse devamlılık
Açıklama
25 AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik SAYISI Süresi [Saat] Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler 14 2 28
Uygulamalı Dersler 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 45 45
Projeler 0 0 0
Arazi Çalışmaları 0 0 0
Arasınavlar 0 0 0
Diğer 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavları 1 45 45
Toplam İş Yükü 118
Toplam İş Yükü / 30 saat 3,93
Dersin AKTS Kredisi 4
26 PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU
PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7
OK1 5 5 0 0 0 0 0
OK2 5 5 5 0 0 0 0
OK3 4 5 4 0 0 0 0
OK4 5 5 5 0 0 0 0
ÖK: Öğrenme Kazanımları PY: Program yeterlilikleri
Katkı Düzeyi: 1 Çok Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok Yüksek
Bologna İletişim
Mail : bologna@uludag.edu.tr
Tasarım & Kodlama
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2015
otomasyon@uludag.edu.tr