Türkçe English Ders İçerik Rapor
Ders Öğretim Planı
OKUMA İNGİLİZCESİ II
1 Dersin Adı: OKUMA İNGİLİZCESİ II
2 Dersin Kodu: ING4504
3 Dersin Türü: Seçmeli
4 Dersin Seviyesi: Lisans
5 Dersin Verildiği Yıl: 2
6 Dersin Verildiği Yarıyıl: 4
7 Dersin AKTS Kredisi: 3
8 Teorik Ders Saati (saat/hafta): 2
9 Uygulama Ders Saati (saat/hafta): 0
10 Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): 0
11 Dersin Önkoşulu Yok
12 Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar Yok
13 Dersin Dili: Türkçe
14 Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
15 Dersin Koordinatörü: Öğr. Gör. Dr. NESLİHAN ÖNDER ÖZDEMİR
16 Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları:
17 Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: neslionder@uludag.edu.tr
https://avesis.uludag.edu.tr/neslionder/egitim
18 Dersin Web Adresi:
19 Dersin Amacı Okuma İngilizcesi II dersinin amacı, öğrencilerin Sağlık Bilimleri alanı ile ilgili akademik metinleri okuyup anlamaları ve alanlarıyla ilgili güvenilir ilgili güvenilir kaynaklara ulaşabilme yetilerini kazandırmaktır.
20 Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: Öğrenciler, derse düzenli katıldıklarında hem öğrencilikleri boyunca hem de mezuniyetten sonra hemşire olduklarında alanlarıyla ilgili güncel bilimsel bilgileri okuma ve güvenilir kaynaklara ulaşma yetilerine sahip olacaktır.
21 Ders Öğrenme Kazanımları
1 İngilizce okuma stratejilerini kullanabilmek;
2 Güvenilir okuyacak metinleri tanımak;
3 İngilizce metinleri kendi kelimeleri metinleri ile ifade edebilmek;
4 Eleştirel okuyabilmek;
5 Okunan metinle ilgili sorular sorabilmek;
6 Okunan metinde ana düşünceyi bulup ifade edebilme;
7 Metinde en önemli bölümleri kıyaslayıp karşılaştırma;
8 Okuduğu metni özetleyebilme;
9 Metinde geçen bilmediği kelimeleri tahmin edebilme;
10 Alanıyla ilgili kelimeleri metinden seçebilme;
22 Dersin İçeriği
Hafta Teori Uygulama
1 Dersin verildiği dönem içerisinde izlenen diğer ders başlıklarından birine ilişkin uygun düzeyde yazılmış bir makalenin okunması ve üzerinde temel dilsel becerileri geliştirici çalışmaların yapılması
2 Dersin verildiği dönem içerisinde izlenen diğer ders başlıklarından birine ilişkin uygun düzeyde yazılmış bir makalenin okunması ve üzerinde temel dilsel becerileri geliştirici çalışmaların yapılması
3 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
4 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
5 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
6 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
7 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
8 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
9 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
10 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
11 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
12 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
13 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
14 Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler. Alanla ilgili kelime terimlerin tartışılması.
23 Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar: Sağlık Bilimleri konularını içeren güvenilir dergi ve kitaplardan güncel metinler
24 Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYISI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav 1 30
Kısa Sınav 0 0
Ödev 1 10
Yıl sonu Sınavı 1 60
Toplam 3 100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı 40
Finalin BAşarıya Oranı 60
Toplam 100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Vize sınavında 1 test ve 1 proje Final sınavında 1 test ve 1 proje
Açıklama Ölçme ve değerlendirmede için sınav yapılacak hem de öğrencilerin aktif ve otonom katılımını sağlamak için proje verilecektir.
25 AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik SAYISI Süresi [Saat] Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler 14 2 28
Uygulamalı Dersler 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 1 10 10
Projeler 0 0 0
Arazi Çalışmaları 0 0 0
Arasınavlar 1 12 12
Diğer 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavları 1 16 16
Toplam İş Yükü 94
Toplam İş Yükü / 30 saat 3,13
Dersin AKTS Kredisi 3
26 PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU
PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12 PY13 PY14
OK1 4 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK2 0 0 0 5 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK3 0 0 0 0 5 0 0 4 5 5 0 0 0 0
OK4 3 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK5 0 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK6 0 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK7 0 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK8 0 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK9 0 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
OK10 0 0 0 0 5 0 0 0 5 5 0 0 0 0
ÖK: Öğrenme Kazanımları PY: Program yeterlilikleri
Katkı Düzeyi: 1 Çok Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok Yüksek
Bologna İletişim
Mail : bologna@uludag.edu.tr
Tasarım & Kodlama
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2015
otomasyon@uludag.edu.tr