1. Murat Altun (2012). Ortaokullarda Matematik Öğretimi, 2. Yüksel Dede, Muhammed Fatih Doğan, Fatma Aslan Tutak (2020). Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve uygulamaları 3. Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu (2019). Matematik Öğretiminin Temelleri-Ortaokul.
24
Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI
SAYISI
KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav
1
40
Kısa Sınav
0
0
Ödev
1
30
Yıl sonu Sınavı
1
30
Toplam
3
100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı
70
Finalin BAşarıya Oranı
30
Toplam
100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
Vize, final ve ödev
Açıklama
Etkinlik tasarlama ödevi
25
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik
SAYISI
Süresi [Saat]
Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler
14
2
28
Uygulamalı Dersler
0
0
0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)
14
4
56
Ödevler
1
15
15
Projeler
0
0
0
Arazi Çalışmaları
0
0
0
Arasınavlar
1
10
10
Diğer
0
0
0
Yarıyıl Sonu Sınavları
1
10
10
Toplam İş Yükü
119
Toplam İş Yükü / 30 saat
3,97
Dersin AKTS Kredisi
4
26
PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU