Genel Tanıtım
2007-2008 Eğitim-Öğretim yılında öğretime başlayan Resim Bölümü’nde Öğretim programı, öğrencilerin duygu ve düşüncelerini görselleştirme sürecinde karşılaşacakları sorunlara çözüm üretmelerini kolaylaştıracak kuramsal ve uygulamalı derslerden oluşmaktadır. Birinci sınıfta ağırlıklı olarak Temel Sanat Eğitimi ve Desen dersi alan öğrenciler, daha sonraki yıllarda Resim, Özgün Baskı Resim, Duvar Resmi derslerini görürler. Çağdaş bir anlayışla düzenlenen atölye ve dersliklerde hocalarının gözetiminde sanatsal deneyim kazanırlar.
Programı başarı ile tamamlayan öğrencilere lisans derecesi verilir.
Lisans
4
Kabul ve Kayıt Koşulları
Resim Bölümüne Özel Yetenek Sınavı ile öğrenci alınmaktadır. Bu programa başvurmak isteyen adayların lise ve dengi okul diplomasına sahip olması ve Üniversite Seçme Sınavından yeterli puan almış olması gerekmektedir.
5
Önceki Öğrenmenin Tanınması
“Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” hükümleri uygulanır.
6
Yeterlilik Koşulları ve Kuralları
Resim Bölümü öğretim programında yer alan zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 240 AKTS karşılığı ) tümünü başarıyla tamamlayan ve genel ağırlıklı not ortalaması en az 2.00 olan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.
2007-2008 Eğitim-Öğretim yılında öğretime başlayan Resim Bölümü’nde Öğretim programı, öğrencilerin duygu ve düşüncelerini görselleştirme sürecinde karşılaşacakları sorunlara çözüm üretmelerini kolaylaştıracak kuramsal ve uygulamalı derslerden oluşmaktadır. Birinci sınıfta ağırlıklı olarak Temel Sanat Eğitimi ve Desen dersi alan öğrenciler, daha sonraki yıllarda Resim, Özgün Baskıresim, Duvar Resmi derslerini görürler. Çağdaş bir anlayışla düzenlenen atölye ve dersliklerde hocalarının gözetiminde sanatsal deneyim kazanırlar.
UÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümünün amacı, resim sanatının geçerli kuram ve kurallarını öğrenerek özgün yapıtlar ortaya koyan, toplumsal ve evrensel sorunlara plastik bir dille çağdaş çözüm önerileri getirebilen, araştırıcı ve sorgulayıcı olan, kendisini sürekli yenileyip geliştiren, ülke ve dünya kültür ve sanat yaşamına olumlu katkıda bulunabilecek sanatçılar yetiştirmektir.
8
Program Yeterlilikleri - TYYÇ - TAY İlişkisi
8.1
1.
Resim sanatının temel kavramlarını ve kuramlarını anlama becerisi kazanmak.
|
2.
Sanatsal ürün yaratma sürecinde farklı disiplinlerden faydalanma becerisi kazanmak.
|
3.
Ürün/Yapıt tasarlama sürecinde gereksinimleri karşılayacak gözlem, taslak oluşturma, araştırma ve deneyimleme becerisi kazanmak.
|
4.
Sanatsal ürün yaratabilme sürecindeki sorunları belirleme, tanımlama ve çözümleme becerisine sahip olmak.
|
5.
Sanat kavramları, estetik kuramları ve sanat eleştirisi tekniklerini öğrenerek sanata ilişkin eleştirel düşünme, tartışma ve yazma becerisi kazanmak.
|
6.
Sanatın toplumsal ve evrensel boyutlarda etkilerini anlamak ve analiz edebilmek.
|
7.
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden-sonuç ilişkileri ile değerlendirebilmek; hangi bilgiye nerede, ne zaman ve niçin ihtiyaç duyulacağını öngörebilmek
|
8.
Toplumsal olaylarla ve kültürel olgular arasında ilişki kurarak çağdaş bir dille sanatsal formlar üretebilme becerisi kazanmak.
|
9.
Ulusal ve uluslararası sanat çevrelerinde kabul gören nitelikli sanatçılarda aranan kuramsal ve teknik donanıma ve yaratıcı duyarlılığa sahip olmak ve bunları kullanabilmek.
|
10.
Uygulamadaki sanat ve kültür politikalarını, kuramsal donanımları ile birleştirip, bu politikaların sanatsal ve kültürel değişkenler üzerindeki etkilerini öngörebilmek ve sanatsal konularda çözüm geliştirebilme becerisi kazanmak.
|
11.
Güncel sanat etkinlikleri kapsamında kollektif çalışmalara katılabilme ve öneri geliştirebilme becerisi kazanmak.
|
12.
Sanat alanında etkin iletişim kurma ve kendini ifade etme becerisi kazanmak.
|
8.2
TYYÇ - Program Yeterliği İlişkisi
1 |
Resim sanatının temel kavramlarını ve kuramlarını anlama becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
|
1,2 |
|
|
2 |
Sanatsal ürün yaratma sürecinde farklı disiplinlerden faydalanma becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
|
2 |
|
|
3 |
Ürün/Yapıt tasarlama sürecinde gereksinimleri karşılayacak gözlem, taslak oluşturma, araştırma ve deneyimleme becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
1,3 |
1,3 |
|
|
4 |
Sanatsal ürün yaratabilme sürecindeki sorunları belirleme, tanımlama ve çözümleme becerisine sahip olmak. |
1 |
1,2 |
1,3 |
1,2 |
|
|
5 |
Sanat kavramları, estetik kuramları ve sanat eleştirisi tekniklerini öğrenerek sanata ilişkin eleştirel düşünme, tartışma ve yazma becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
2,3 |
1,2 |
1,3 |
1 |
6 |
Sanatın toplumsal ve evrensel boyutlarda etkilerini anlamak ve analiz edebilmek. |
1 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
|
1 |
7 |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden-sonuç ilişkileri ile değerlendirebilmek; hangi bilgiye nerede, ne zaman ve niçin ihtiyaç duyulacağını öngörebilmek |
1 |
1,2 |
1,3 |
1,3 |
5 |
|
8 |
Toplumsal olaylarla ve kültürel olgular arasında ilişki kurarak çağdaş bir dille sanatsal formlar üretebilme becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
|
1,3 |
|
1,2 |
9 |
Ulusal ve uluslararası sanat çevrelerinde kabul gören nitelikli sanatçılarda aranan kuramsal ve teknik donanıma ve yaratıcı duyarlılığa sahip olmak ve bunları kullanabilmek. |
1 |
1,2 |
13 |
1,2 |
1,3,5 |
1,2 |
10 |
Uygulamadaki sanat ve kültür politikalarını, kuramsal donanımları ile birleştirip, bu politikaların sanatsal ve kültürel değişkenler üzerindeki etkilerini öngörebilmek ve sanatsal konularda çözüm geliştirebilme becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
1,3 |
1,3 |
1,3,5 |
1 |
11 |
Güncel sanat etkinlikleri kapsamında kollektif çalışmalara katılabilme ve öneri geliştirebilme becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
1,3 |
1,2 |
1,3 |
|
12 |
Sanat alanında etkin iletişim kurma ve kendini ifade etme becerisi kazanmak. |
1 |
1,2 |
1,3 |
|
1,3,5 |
1 |
8.3
PROGRAM YETERLİLİĞİ - TEMEL ALAN YETERLİLİKLERİ (TAY) İLİŞKİSİ
1 |
Resim sanatının temel kavramlarını ve kuramlarını anlama becerisi kazanmak. |
1,4 |
|
|
1,2 |
|
1,4 |
2 |
Sanatsal ürün yaratma sürecinde farklı disiplinlerden faydalanma becerisi kazanmak. |
1,4,6,7 |
1,6 |
|
|
|
|
3 |
Ürün/Yapıt tasarlama sürecinde gereksinimleri karşılayacak gözlem, taslak oluşturma, araştırma ve deneyimleme becerisi kazanmak. |
3,4,7,9 |
1,6 |
1,3 |
1,3 |
|
2,4 |
4 |
Sanatsal ürün yaratabilme sürecindeki sorunları belirleme, tanımlama ve çözümleme becerisine sahip olmak. |
3,6,9 |
1,6 |
1,3 |
1,2 |
|
2,4 |
5 |
Sanat kavramları, estetik kuramları ve sanat eleştirisi tekniklerini öğrenerek sanata ilişkin eleştirel düşünme, tartışma ve yazma becerisi kazanmak. |
1,2,6,9 |
4 |
2,3 |
1,2 |
1,3 |
1,2,4 |
6 |
Sanatın toplumsal ve evrensel boyutlarda etkilerini anlamak ve analiz edebilmek. |
1,2,8,9 |
4 |
3 |
1,2 |
|
1,3 |
7 |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden-sonuç ilişkileri ile değerlendirebilmek; hangi bilgiye nerede, ne zaman ve niçin ihtiyaç duyulacağını öngörebilmek |
1,9 |
1,6 |
1,3 |
1,3 |
5 |
1,4 |
8 |
Toplumsal olaylarla ve kültürel olgular arasında ilişki kurarak çağdaş bir dille sanatsal formlar üretebilme becerisi kazanmak. |
1,6,9 |
1,6 |
|
1,3 |
|
1,4 |
9 |
Ulusal ve uluslararası sanat çevrelerinde kabul gören nitelikli sanatçılarda aranan kuramsal ve teknik donanıma ve yaratıcı duyarlılığa sahip olmak ve bunları kullanabilmek. |
1,7,9 |
1,6 |
3 |
2 |
1,3,5 |
1,4 |
10 |
Uygulamadaki sanat ve kültür politikalarını, kuramsal donanımları ile birleştirip, bu politikaların sanatsal ve kültürel değişkenler üzerindeki etkilerini öngörebilmek ve sanatsal konularda çözüm geliştirebilme becerisi kazanmak. |
1,2,5,9 |
1,6 |
3 |
2,3 |
1,3,5 |
1,4 |
11 |
Güncel sanat etkinlikleri kapsamında kollektif çalışmalara katılabilme ve öneri geliştirebilme becerisi kazanmak. |
1,3,6,9 |
1,6 |
1,2 |
2 |
1,3 |
2,4 |
12 |
Sanat alanında etkin iletişim kurma ve kendini ifade etme becerisi kazanmak. |
1,9 |
1,3,4 |
1,3 |
|
1,5 |
2,4 |
9
Mezunların İstihdam Profilleri
Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü’nden mezun olan öğrenciler, kişisel atölyelerinde resim çalışmalarını sürdürebilir ve çeşitli sanatsal etkinliklere katılabilir, farklı sektörlerde tasarım yapabilir, müze ve galerilerde sanat danışmanı olarak çalışabilir, eğitim formasyonu alarak resmi ve özel eğitim kurumlarında resim öğretmeni olarak görev yapabilir, özel atölyelerde sanat eğitmenliği yapabilir ya da Lisansüstü eğitime devam ederek akademik kariyer yapabilir.
10
Üst Derece Programlarına Geçiş
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan öğrenciler, yeterli düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla lisansüstü ve sanatta yeterlilik programlarına başvurabilirler.
11
Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme
Her öğrencinin dönem sonu sınavına girebilmesi için derslerin en az %70`ine, uygulamaların en az %80`ine devam etmiş olması gereklidir. Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın (ara sınav notu olarak ödev, atölye uygulamaları gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da değerlendirmeye alınabilir) katkısı %50 yarıyıl sonu sınavının katkısı ise % 50 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Yarıyıl sonu sınavından en az 50 puan alma zorunluluğu vardır. Bir dersten AA, BA, BB, CB ve CC harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. DC ve DD notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel ağırlıklı not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir.
Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (240 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek gerekmektedir.
Tam Zamanlı
14
Adres İletişim Bilgileri
Program Başkanı : Doç. Gülser AKTAN
gaktan@uludag.edu.tr
Bologna Koordinatörü : Doç. Meryem UZUNOĞLU meryemuzunoglu@uludag.edu.tr
Uludağ Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Resim Bölümü, Görükle Kampüsü / BURSA
15
Bölüm/Fakülte/Program Olanakları
Resim Bölümü öğretim kadrosunda tam zamanlı olarak 1profesör, 4 doçent ve 1 araştırma görevlisi yer almaktadır.
Bölümde Kuramsal Derslik, Temel Sanat Eğitimi Atölyesi, Baskıresim Atölyesi, Bilgisayar Dersliği, Modelaj Atölyesi, Perspektif ve Teknik Çizim Dersliğinin yanısıra Resim Atölyeleri bulunmaktadır.
1. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR1001 |
TEMEL SANAT EĞİTİMİ I |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
8 |
GSR1003 |
DESEN I |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
4 |
GSR1011 |
KÜLTÜR TARİHİ |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR1013 |
SANAT TARİHİ I |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR1015 |
KARİYER PLANLAMA |
Zorunlu |
1 |
0 |
0 |
1 |
ATA101 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
TUD101 |
TÜRK DİLİ I |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
YAD101 |
YABANCI DİL I (İNGİLİZCE) |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
7 |
Toplam |
|
30 |
2. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR1002 |
TEMEL SANAT EĞİTİMİ II |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
8 |
GSR1004 |
DESEN II |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
4 |
GSR1010 |
SANATSAL PERSPEKTİF |
Zorunlu |
1 |
2 |
0 |
2 |
GSR1014 |
SANAT TARİHİ II |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
ATA102 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
TUD102 |
TÜRK DİLİ II |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
YAD102 |
YABANCI DİL II (İNGİLİZCE) |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
8 |
Toplam |
|
30 |
3. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR2001 |
RESİM I |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
9 |
GSR2003 |
DESEN III |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR2009 |
TÜRK PLASTİK SANATLAR TARİHİ |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR2011 |
ESTETİK |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR2013 |
MİTOLOJİ VE İKONOGRAFİ |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR2015 |
ÇAĞDAŞ RESİM ARAÇ GEREÇ VE UYGULAMALARI |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
7 |
Toplam |
|
30 |
4. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR2002 |
RESİM II |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
9 |
GSR2004 |
DESEN IV |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR2010 |
ÇAĞDAŞ TÜRK RESMİ |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR2012 |
SANAT SOSYOLOJİSİ |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR2014 |
SANAT YAZILARI |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
3 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
7 |
Toplam |
|
30 |
5. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR3001 |
RESİM III |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
9 |
GSR3003 |
DESEN V |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3005 |
ÖZGÜN BASKIRESİM I |
Zorunlu |
2 |
4 |
0 |
5 |
GSR3007 |
ÇAĞDAŞ PLASTİK SANATLAR I |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
3 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
8 |
Toplam |
|
30 |
6. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR3002 |
RESİM IV |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
8 |
GSR3004 |
DESEN VI |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3006 |
ÖZGÜN BASKIRESİM II |
Zorunlu |
2 |
4 |
0 |
5 |
GSR3008 |
ÇAĞDAŞ PLASTİK SANATLAR II |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR3010 |
YENİ MEDYA VE SANAT |
Zorunlu |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
8 |
Toplam |
|
30 |
7. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR4001 |
RESİM V |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
9 |
GSR4003 |
DESEN VII |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR4005 |
DUVAR RESMİ TEKNİKLERİ I |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
4 |
GSR4007 |
ÖZGÜN BASKIRESİM III |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
4 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
8 |
Toplam |
|
30 |
8. Yarıyıl Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR4002 |
RESİM VI |
Zorunlu |
4 |
4 |
0 |
9 |
GSR4004 |
DESEN VIII |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR4006 |
DUVAR RESMİ TEKNİKLERİ II |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
4 |
GSR4008 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖZGÜN BASKIRESİM |
Zorunlu |
2 |
2 |
0 |
4 |
|
Seçmeli dersler için tıklayınız.
|
|
|
|
|
8 |
Toplam |
|
30 |
1. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR1103 |
SANAT VE TEKNOLOJİ I |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
6 |
GSR1105 |
BİÇİMLENDİRME VE TASARIM UYGULAMALARI |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
6 |
GSR1113 |
BİLGİSAYARA GİRİŞ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR1115 |
SANAT TERİMLERİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
2 |
2. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR1104 |
SANAT VE TEKNOLOJİ II |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
6 |
GSR1106 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM UYGULAMALARI |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
6 |
GSR1114 |
SANAT KAVRAMLARI |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
2 |
GSR1116 |
TASARIM TARİHİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
2 |
3. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR2103 |
GRAFİK TASARIM |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
7 |
GSR2105 |
SERAMİK |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
7 |
GSR2107 |
HEYKEL |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
7 |
4. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR2104 |
FOTOĞRAF |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
7 |
GSR2106 |
TEKSTİL VE MODA TASARIMI |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
7 |
GSR2108 |
GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI |
Seçmeli |
4 |
2 |
0 |
7 |
5. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR3113 |
GÖRSEL ALGI |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR3115 |
SANAT PSİKOLOJİSİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR3103 |
DİJİTAL RESİM TEKNİKLERİ |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3105 |
İLLÜSTRASYON |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3107 |
CİLTÇİLİK |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3109 |
AHŞAP YONTU |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
6. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR3114 |
DİJİTAL GÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR3116 |
SANAT TERAPİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR3104 |
KARİKATÜR |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3106 |
SİNEMA-TV |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3108 |
DİJİTAL İLLÜSTRASYON |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR3110 |
ENDÜSTRİ ÜRÜNLERİ TASARIMI |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
7. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR4113 |
SANAT ESERLERİNİ İNCELEME |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR4115 |
MÜZELER VE MÜZECİLİK |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR4103 |
MODA İLLÜSTRASYONU |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR4105 |
VİTRAY |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR4107 |
SULUBOYA TEKNİKLERİ |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
8. Yarıyıl Seçmeli Dersleri |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
T1 |
U2 |
L3 |
AKTS |
GSR4114 |
KURAMSAL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR4116 |
GÖSTERİ VE SERGİLEME TEKNİKLERİ |
Seçmeli |
2 |
0 |
0 |
3 |
GSR4104 |
KAĞIT YAPIMI |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR4108 |
WEB TASARIMI |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
GSR4110 |
KALİGRAFİ |
Seçmeli |
2 |
2 |
0 |
5 |
T1: Teori |
U2: Uygulama |
L3: Laboratuvar |