1 |
Dersin Adı: |
MASA TENİSİ II |
2 |
Dersin Kodu: |
BED3136 |
3 |
Dersin Türü: |
Seçmeli |
4 |
Dersin Seviyesi: |
Lisans |
5 |
Dersin Verildiği Yıl: |
1 |
6 |
Dersin Verildiği Yarıyıl: |
2 |
7 |
Dersin AKTS Kredisi: |
2 |
8 |
Teorik Ders Saati (saat/hafta): |
2 |
9 |
Uygulama Ders Saati (saat/hafta): |
0 |
10 |
Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): |
0 |
11 |
Dersin Önkoşulu |
|
12 |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
13 |
Dersin Dili: |
Türkçe |
14 |
Dersin Veriliş Şekli |
Yüz yüze |
15 |
Dersin Koordinatörü: |
Öğr.Gör. FARUK KORKMAZ |
16 |
Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: |
|
17 |
Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: |
FARUK KORKMAZ korkmaz@uludag.edu.tr |
18 |
Dersin Web Adresi: |
|
19 |
Dersin Amacı |
Knowing the rules of the game industry in the table tennis competition and regulation |
20 |
Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: |
|
Hafta |
Teori |
Uygulama |
1 |
Masa tenisinin tarihçesi, malzeme bilgisi, raket tutuşları, topa yatkınlık çalışmaları. |
|
2 |
Masa tenisi oyun kuralları, forhand düz servis ve fh. düz vuruşların öğrenilmesi. |
|
3 |
Masa tenisi oyun kuralları, backhand düz servis ve bh. düz vuruşların öğrenilmesi. |
|
4 |
Forehand ve backhand düz servis ve düz vuruşların pekiştirilmesi ve karşılıklı oynama. |
|
5 |
Forehand alttan kesik( backspin) servis ve bu servisin karşılama teknikleri. |
|
6 |
Forehand alttan kesik( backspin) servis ve bu servisin karşılama teknikleri. |
|
7 |
Forehand ve backhand düz vuruş ve alttan kesik vuruşlarla karşılıklı oynayabilme. |
|
8 |
Genel tekrarlar yaparak oyun geliştirme. |
|
9 |
Karşıdan gelen alttan kesik topları fh. ve bh. ile açarak oyuna girmeyi öğrenme. |
|
10 |
Müsabaka yönetmeliğini öğrenme, yandan falsolu(side) servis öğrenme |
|
11 |
Müsabaka yönetmeliği öğrenme, yan falsolu servis ve bu servislerin karşılanmasını öğrenme |
|
12 |
Tek maçlarının kural bilgisi, maç cetvellerinin incelenmesi, dizilişlerin öğrenilmesi, fh. ve bh.blok öğrenme. |
|
13 |
Fikstür yapımını, çift maçlarının kural bilgisini öğrenme. |
|
14 |
Sınıf içi Maçlar düzenleme |
|