Türkçe English Ders İçerik Rapor
Ders Öğretim Planı
NÜKLEER TIP
1 Dersin Adı: NÜKLEER TIP
2 Dersin Kodu: TIP5057
3 Dersin Türü: Seçmeli
4 Dersin Seviyesi: Lisans
5 Dersin Verildiği Yıl: 5
6 Dersin Verildiği Yarıyıl: 9
7 Dersin AKTS Kredisi: 7
8 Teorik Ders Saati (saat/hafta): 0
9 Uygulama Ders Saati (saat/hafta): 4
10 Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): 0
11 Dersin Önkoşulu yok
12 Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar Yok
13 Dersin Dili: Türkçe
14 Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
15 Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. ERAY ALPER
16 Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: Prof. Dr. Eray ALPER
Prof. Dr. Feyzi TAMGAÇ
Prof. Dr. A. Tayyar AKPINAR
Doç. Dr. Feyza ŞEN
17 Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: 224 295 34 50
18 Dersin Web Adresi: 6045
19 Dersin Amacı Bu stajın amacı; temel nükleer tıp fiziğini, radyasyon korunmasını ve radyofarmasötiklerini öğretmekle birlikte görüntüleme mekanizmalarını, temel/ana endikasyonları, önemli radyofarmasötikleri ve onların özelliklerini de öğretmektedir.
20 Dersin Mesleki Gelişime Katkısı:
21 Ders Öğrenme Kazanımları
1 Bu stajın amacı; temel nükleer tıp fiziğini, radyasyon korunmasını ve radyofarmasötiklerini öğretmekle birlikte görüntüleme mekanizmalarını, temel/ana endikasyonları, önemli radyofarmasötikleri ve onların özelliklerini de öğretmektedir. Staj ayrıca nükleer tıp bölümünü tanıtmayı, onlara bu bölümde neler olduğunu/yapıldığını göstermeyi ve etkin bir şekilde izlenen yollara dahil etmeyi de amaçlar. Stajyerler kardiyovasküler, solunum sistemi, endoksin sistem, gastrointestinal sistem, genitoüriner sistem, iskelet sistemi, sinir sistemi ve onkoloji ile ilgili tanı evreleme, yeniden evreleme, takip ve prognoz tahmininde nükleer tıbbin rolünü ve önemi. ;
22 Dersin İçeriği
Teori Uygulama
Bu stajın amacı; temel nükleer tıp fiziğini, radyasyon korunmasını ve radyofarmasötiklerini öğretmekle birlikte görüntüleme mekanizmalarını, temel/ana endikasyonları, önemli radyofarmasötikleri ve onların özelliklerini de öğretmektedir.
Staj ayrıca nükleer tıp bölümünü tanıtmayı, onlara bu bölümde neler olduğunu/yapıldığını göstermeyi ve etkin bir şekilde izlenen yollara dahil etmeyi de amaçlar.
Stajyerler kardiyovasküler, solunum sistemi, endoksin sistem, gastrointestinal sistem, genitoüriner sistem, iskelet sistemi, sinir sistemi ve onkoloji ile ilgili tanı evreleme, yeniden evreleme, takip ve prognoz tahmininde nükleer tıbbin rolünü ve önemi.
23 Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar:
24 Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYISI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav 0 0
Kısa Sınav 30 30
Ödev 20 20
Yıl sonu Sınavı 50 50
Toplam 100 100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı 50
Finalin BAşarıya Oranı 50
Toplam 100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
Açıklama Yazılı sınav %50, Sözlü Sınav%30, performans notu%20
25 AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik SAYISI Süresi [Saat] Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler
Uygulamalı Dersler
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)
Ödevler 20
Projeler
Arazi Çalışmaları
Arasınavlar
Diğer
Yarıyıl Sonu Sınavları
Toplam İş Yükü
Toplam İş Yükü / 30 saat
Dersin AKTS Kredisi
26 PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU
PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12 PY13 PY14 PY15 PY16
OK1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÖK: Öğrenme Kazanımları PY: Program yeterlilikleri
Katkı Düzeyi: 1 Çok Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok Yüksek
Bologna İletişim
Mail : bologna@uludag.edu.tr
Tasarım & Kodlama
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2015
otomasyon@uludag.edu.tr