Türkçe English Ders İçerik Rapor
Ders Öğretim Planı
DIGITAL MARKETING
1 Dersin Adı: DIGITAL MARKETING
2 Dersin Kodu: ISL4310
3 Dersin Türü: Seçmeli
4 Dersin Seviyesi: Lisans
5 Dersin Verildiği Yıl: 4
6 Dersin Verildiği Yarıyıl: 8
7 Dersin AKTS Kredisi: 5
8 Teorik Ders Saati (saat/hafta): 3
9 Uygulama Ders Saati (saat/hafta): 0
10 Laboratuar Ders Saati (saat/hafta): 0
11 Dersin Önkoşulu Yok
12 Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar Yok
13 Dersin Dili: İngilizce
14 Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
15 Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. Çağatan Taşkın
16 Dersi Veren Diğer Öğretim Elemanları: Yok
17 Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri: Prof. Dr. Çağatan TAŞKIN
ctaskin@uludag.edu.tr
18 Dersin Web Adresi:
19 Dersin Amacı Dijital dünya uygulamalarına ilişkin bilgi eksikliklerini gidererek , bu teknolojiler üzerinden gerçekleştirilen pazarlama uygulamaları ile ilgili kavramları açıklamak.
20 Dersin Mesleki Gelişime Katkısı: Dijital Pazarlama ve Elektronik Ticaretin Tanımı/Türleri/ Tarihsel Gelişimi/İnternetin Tanımı/ İnternette Pazarlamaya Giriş/İnternette Pazarlama Araştırması/ İnternette Ödeme Sistemleri/Satışçıların Gözetim ve Kontrolü
21 Ders Öğrenme Kazanımları
1 Dijital pazarlama uygulamalarının teorik açıdan değerlendirilmesi;
2 Dijital pazarlama kavramının tanımlanması;
3 Mobil pazarlama ve sosyal medyanın incelenmesi;
4 Sosyal ağlar ve pazarlamanın yakınsaklığının tartışılması;
22 Dersin İçeriği
Hafta Teori Uygulama
1 Dijital Pazarlamanın Zorlukları
2 Dijital Teknoloji Çevresi
3 E-Ticaret Altyapısı
4 Geleceğin Elektronik Tüketicisi ve Stratejiler
5 Dijital Pazarlamaya Ekonomik Bakış
6 Dijital Pazarlama ve Bilginin Dolaşımı
7 Dijital Ortamda Tüketici Davranışı
8 Dijital ortamda alışveriş
9 Dijital Pazarlama Araştırması
10 Dijital Pazarlama İletişimi
11 E-ticaret donanımları ve yazılımları
12 Dijital Müşteri İlişkileri Yönetimi
13 Sosyal Medya Pazarlaması
14 Genel tekrar
23 Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar: Digital Marketing: Strategies for Online Success - Godfrey Parkin
Electronic Commerce - (2010) Gary P. Schneider
24 Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYISI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav 1 40
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Yıl sonu Sınavı 1 60
Toplam 2 100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı 40
Finalin BAşarıya Oranı 60
Toplam 100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Dersi değerlendirmek için dönem arasında vize sınavı ve dönem sonunda da final sınavı yapılmaktadır.
Açıklama Yapılan vize ve final sınavları neticesinde öğrencilerin dersi ne derece kavradıklarını ölçmek amaçlanmaktadır.
25 AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik SAYISI Süresi [Saat] Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler 14 3 42
Uygulamalı Dersler 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 10 8 80
Ödevler 0 0 0
Projeler 0 0 0
Arazi Çalışmaları 0 0 0
Arasınavlar 1 12 12
Diğer 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavları 1 16 16
Toplam İş Yükü 150
Toplam İş Yükü / 30 saat 5
Dersin AKTS Kredisi 5
26 PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU
PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10
OK1 1 4 4 5 1 1 1 5 1 1
OK2 1 4 4 4 1 1 1 5 1 1
OK3 1 4 4 4 1 1 1 5 1 1
OK4 1 4 4 4 1 1 1 5 1 1
ÖK: Öğrenme Kazanımları PY: Program yeterlilikleri
Katkı Düzeyi: 1 Çok Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok Yüksek
Bologna İletişim
Mail : bologna@uludag.edu.tr
Tasarım & Kodlama
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2015
otomasyon@uludag.edu.tr