Meslek Yüksekokulları Yönetim Kurullarının görevlendirdiği öğretim elemanları.
17
Ders Koordinatörünün İletişim Bilgileri:
ÖĞR. GÖR. E. MURAT TACAR GEMLİK ASIM KOCABIYIK MYO DENİZ VE LİMAN İŞLETMECİLİĞİ PROGRAMI emtacar@uludag.edu.tr
18
Dersin Web Adresi:
19
Dersin Amacı
Sosyal sorumluluk farkındalığı kazandırmak
20
Dersin Mesleki Gelişime Katkısı:
Sosyal sorumluluk farkındalığı kazandırmak
21
Ders Öğrenme Kazanımları
1
Kişisel, profesyonel ve toplumsal konuları belirlemede bağımsız düşüncenin, eleştirel analizin ve akıl yürütülmüş araştırmanın kullanımı
;
2
Sosyal sorumluluk teorilerinden ve etik çalışmalardan elde edilmiş becerileri ve bilgileri uygulayarak alınan kamusal ve profesyonel kararları açıklayarak tanıtmak
;
22
Dersin İçeriği
Hafta
Teori
Uygulama
1
Derse giriş, yönlendirme
2
Neden etik çalışmaları?
3
Etik ve akıl yürütme
4
Etikte ana gelenekler
5
Kamu etiği
6
Çevre etiği
7
İşyeri etiği
8
Sosyal sorumluluk ve sürdürebilirlik
9
Cinsiyet ve sosyal sorumluluk
10
Gönüllülük ve sosyal sorumluluk
11
Kurumsal sosyal sorumluluk
12
Kamu kesminide sosyal sorumluluk
13
Sunumlar
14
Sunumlar
23
Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar:
ders notları
24
Değerlendirme
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI
SAYISI
KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav
1
20
Kısa Sınav
0
0
Ödev
2
20
Yıl sonu Sınavı
1
60
Toplam
4
100
Yıl içi çalışmalarının Başarıya Oranı
40
Finalin BAşarıya Oranı
60
Toplam
100
Derste Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
Ölçme ve değerlendirme, Bursa Uludağ Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ilkelerine göre yapılmaktadır.
Açıklama
Sonuçlar, öğrenci otomasyon sistemi ile saptanan harf notu ile belirlenmektedir.
25
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik
SAYISI
Süresi [Saat]
Toplam İş Yükü [Saat]
Teorik Dersler
14
1
14
Uygulamalı Dersler
14
2
28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)
0
0
0
Ödevler
2
10
20
Projeler
0
0
0
Arazi Çalışmaları
2
10
20
Arasınavlar
1
1
1
Diğer
0
0
0
Yarıyıl Sonu Sınavları
1
1
1
Toplam İş Yükü
84
Toplam İş Yükü / 30 saat
2,8
Dersin AKTS Kredisi
3
26
PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE DERS ÖĞRENİN KAZANIMLARI İLİŞKİSİ TABLOSU